Elektronske javne nabavke (WEBINAR)

Objavljeno: 08.05.2020
Prijave moguće ostaviti u periodu: 08.05.2020 - 18.05.2020
Datum održavanja: 19.05.2020 - 21.05.2020
Organizator: Agencija za državnu službu BiH


Webinar podrazumijeva interaktivan, multimedijalan i inovativan transfer znanja i upotrebljivih informacija putem interneta. Savremen način edukacije omogućava uštedu vremena i novca, te mogućnost prisustva edukaciji sa bilo koje lokacije u svijetu. Obuka će se izvoditi putem Adobe Connect alata. 

Nakon isteka roka za prijavu na webinar svi polaznici će, od kontakt osobe za obuku, dobiti korisničke informacije i uputstva za pristup webinaru.

Prijave će biti otvorene do 18.05.2020. godine do 13h, nakon čega će državni službenici dobiti korisničke informacije i uputstva za pristup.

Webinar će se realizovati 19, 20. i 21. maja 2020. godine u terminu od 13:00 do 14:30h.

SADRŽAJ

Pojam i značaj e-nabavki

Razvoj e-nabavki u BiH

Nove funkcionalnosti Portala

Javni dio Portala:

Registracija

Pretraga obavještenja

Pretraga ugovornih organa i ponuđača

Odluke URŽ-a BiH i Suda BiH

Postupci, obavještenja i izvještaji:

Kreiranje i upravljanje postupcima

Objava obavještenja

Godišnja obavještenja

Unos i dostava izjveštaja

Objava tenderske dokumentacije na Portalu:

Objava tenderske dokumentacije

Višefazni postupci

Praćenje preuzimanja tenderske dokumentacije

Objava izmjene i dopune tenderske dokumentacije

e-Aukcija:

Pravilnik o uslovima i korištenju e-Aukcije

Zakazivanje i provođenje aukcij

Izmjena i otkazivanje aukcije

Praćenje aukcije

Nastavak postupka nakon aukcije

Najčešće greške i problemi sa kojima se susreću korisnici Portala javnih nabavki

CILJEVI OBUKE

  • Stjecanje znanja, vještina i sposobnosti u primjeni i provođenju Zakona o javnim nabavkama, u smislu korištenja dostupnih elektronskih sredstava;

  • Upoznavanje sa Portalom javnih nabavki (www.ejn.gov.ba) te mogućnostima koje isti pruža;

  • Upoznavanje sa procesom kreiranja postupaka, objave obavještenja i dostave izvještaju na Portalu javnih nabavki;

  • Upoznavanje sa e-Tenderingom i e-Aukcijom;

  • Upoznavanje sa najčešćim problemima i greškama sa kojima se ugovorni organi susreću prilikom rada na Portalu javnih nabavki.

OČEKIVANI ISHODI

Efikasnije i transparentnije provođenje javnih nabavki kroz elektronsku objavu obavještenja, objavu tenderske dokumentacije i provođenje e-Aukcije. Smanjenje grešaka u korištenju Portala javnih nabavki.

CILJNA GRUPA:  Svi državni službenici i članovi VTK BiH.


BROJ KREDITA: 3


Raspored

Tema Od Do Predavac
Elektronske javne nabavke 19.05.2020 13:00 19.05.2020 14:30 Brankica Šarić
20.05.2020 13:00 20.05.2020 14:30 Brankica Šarić
21.05.2020 13:00 21.05.2020 14:30 Brankica Šarić


Predavač


Brankica Šarić

+ 2024.

Brankica Šarić, doktor ekonomskih nauka. D
ugogodišnje profesionalno iskustvo stekla je u Fondu zdravstvenog osiguranja Republike Srpske, Banjaluka, u toku kojeg je obavljala brojne rukovodeće funkcije, uključujući poslove Rukovodioca službe za finansijske poslove ugovaranja u Sektoru za ugovaranje zdravstvenih usluga i javne nabavke. Trenutno zaposlena u JP "Autoputevi Republike Srpske" d.o.o. Banjaluka kao lice ovlašteno za finansijsko upravljanje i kontrolu.

Doc. dr je na Univerzitetu za poslovne studije Banjaluka na predmetima: Fiskalna ekonomija i menadžment javnog sektora; te Međunarodne javne finansije i budžetska politika EU.

Certificirani je trener za javne nabavke. Posjeduje certifikat trenera od Međunarodnog centra za obuku iz Torina. Takođe je certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, Trener za realizaciju stručnog usavršavanja državnih službenika u organima uprave Agencije za državnu službu Federacije BiH i Certificirani predavač iz oblasti javnih nabavki Agencije za državnu službu Bosne i Hercegovine. 

Ima više objavljenih stručnih članaka u međunarodno indeksiranom naučno-stručnom časopisu Poslovni konsultant.




0/70



Naslov